Statistici

Taburi primare

Nici un filtru
Pentru detalii privind cererile și răspunsurile accesați arhiva la nivel central.
MinisterSolicitări soluționate în termen de 10 zileSolicitări nesoluționate, dar aflate încă în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate după termenul de 30 de zileSolicitări nesoluționate după termenul de 30 de zileSolicitări cu răspuns neconform***
Ministerul Afacerilor Externe1102161
Ministerul Afacerilor Interne1002071
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale1302060
Ministerul Apărării Naţionale1501030
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene4011050
Ministerul Economiei2010160
Ministerul Finanţelor Publice1010190
Ministerul Fondurilor Europene4020120
Ministerul Justiţiei1202037
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaţionale1041111
Ministerul Tineretului și Sportului8030130
Ministerul Cercetării și Inovării202010
Ministerul Culturii și Identității Naționale2000020
Ministerul Mediului11000101
Ministerul Muncii si Justitiei Sociale2200020
Ministerul Consultării Publice și Dialogului Social200040
Ministerul Energiei200040
Ministerul Turismului100040
Ministerul pentru Românii de Pretutindeni100020
Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul200020
Ministerul Educaţiei Naţionale0000250
Ministerul Sănătăţii0000230
Ministerul Transporturilor0000190
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat000040
Ministerul Apelor și Pădurilor000070
Aceste rezultate fac referire la activitatea decizională din cursul lunii anterioare.
Rezultate extrase Sâmbătă, Noiembrie 18, 2017 - 18:02

*Termenele sunt cele prevăzute de L544/2001, art 7 (1) și de HG123/2002 art. 16 (HG pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a L544/2001) . 

**Solicitările soluționate în termen de 30 de zile sunt în termen legal, însă datorită cadenței lunare a acestei monitorizări, acestea nu pot participa la statisticile, privind aplicarea L52/2003, la nivelul lunii anterioare solicitării.

*** Răspunsul neconform se referă la răspunsul care nu face obiectul întrebărilor din solicitare sau nu conține informații directe privind cele solicitate.